Menu

Kampagnen bag lanceringen af Snap Pack og Genbrugsplast løb med KOM19 prisen

Et stærkt samarbejde på tværs af funktioner i Carlsberg Danmark og Carlsberg Gruppen, betød at Carlsberg Danmark i dag modtog KOM19 prisen som årets kampagne.

Carlsbergs største bæredygtige satsning nogensinde, Snap Pack og Genbrugsplast på multipacks, har taget tre år at udvikle, og kommunikationen omkring satsningen har været højt prioriteret.

Kampagnen baserer sig både på et PR-spor og et reklamespor. Prisen gives hovedsageligt for PR indsatsen, hvor det bl.a. er Dansk Journalistforbund der giver prisen. 

Juryens begrundelse

Kampagnen forbinder på fineste vis kommunikation med kampagne og reklame. Kampagnen ser fremad og er en markant del af en klimadagsorden.

Se case filmen fra KOM19 her:

Pressekontakt

For yderligere information, kontakt venligst:

PR Specialist, Danmark

Jacob Bulow Hansen

Tel +45 28 94 27 40 Email [email protected]

Her ses Informationschef Kasper Elbjørn og VP Corporate Affairs Anders Bering modtage prisen, på vegne af holdet der bl.a. tæller Simon Boas Hoffmeyer, Wouter De Groot og Jeppe Boel, der har arbejdet med udviklingen af kampagnen.