Menu

1664 Blanc fortsætter samarbejdet med Copenhagen Fashion Week

1664 Blanc fortsætter som partner for Copenhagen Fashion Week i 2021, og er med når Fashion Week Autumn-Winter 21-kollektionerne præsenteres i et 100% digitalt setup.

2020 var et godt år for 1664 Blanc i Danmark. Ifølge data, der er leveret af Nielsen til Carlsberg Danmark, er volumen steget med 219% i forhold til samme periode året før.*

1664 Blanc er nu den anden mest populære specialøl i Danmark, hvis man ser bort fra lagerøllen, Carlsberg 1883.

Et af højdepunkterne for den forfriskende hvedeøl med et twist af citrus i den karakteristiske blå flaske i 2020 var modeugen, hvor et af de mest omtalte modeshows blev afholdt på Carlsbergs nye hovedkontor i Valby. Her viste 7-Days en ny kollektion herunder 1664 Blanc x 7 Days collab-kollektionen.

1664 Blanc er med igen, når Copenhagen Fashion Week Autumn-Winter bliver afviklet 100% digitalt.

Det er klart, at vi havde håbet på, at kunne mødes fysisk og nyde en 1664 Blanc, men glæder os i stedet over, at modeugen trods alt afvikles. Og ved virtuel afvikling er alle jo VIPs, så vi inviterer alle i Danmark til at læne sig tilbage ved skærmen og blive klædt på til efterår og vinteren 2021, mens man nyder en 1664 Blanc, som er den officielle modeuge-øl,” fortæller Anne Dorthe Beck-Nielsen, Brand Manager.

Modeugen finder sted den 2.-4. februar og byder denne gang på mere end 30 forskellige brands, der tilsammen tegner den skandinaviske og nordeuropæiske modescene. 


*Ref.nr.02645903, dato:01-02-2021, kilde: Nielsen ScanTrack, Dagligvarehandelen/Convenience inkl. Hard Discount, ØL (Kronenbourg 1664 Blanc), Volumen salg, Rullende år, W 52 2020 (Copyright © Nielsen).

Pressekontakt

For yderligere information, kontakt venligst:

PR Specialist, Danmark

Jacob Bulow Hansen

Tel +45 28 94 27 40 Email [email protected]