Vejle Boldklub og Carlsberg har øget sit samarbejde på stort set alle fronter ved indgåelsen af et nyt og markant større sponsorat i Nørreskoven.
Da Vejle Boldklub i 2008 indviede klubbens nye stadion, var den ene langside kendt som Carlsberg Tribunen. 10 år senere kommer langsiden igen til at bære navnet, som ræsonnerer hos enhver VB-tilhænger med sæsonkort til stadion.
- Det glæder mig meget, at Carlsberg går ind i Vejle Boldklub på denne måde. Ikke alene ved tribunesponsoratet og som officiel øl-partner, men også med deres stærke og energiske engagement overfor fansene. Carlsberg ønsker ikke kun at støtte Vejle Boldklub økonomisk, men i lige så høj grad at støtte op om og skabe merværdi for heltene bag fodbold - nemlig fans, familie, venner og samarbejdspartnere, siger salgschef hos Vejle Boldklub, Mads Bro Hansen.
- Med Carlsberg som partner kan vi give vores tilhængere en bedre oplevelse før og under kampene, og så viser en 3-årig aftale også, at Carlsberg tror på projektet, som vi har gang i heroppe i Nørreskoven, fortæller Mads Bro Hansen.
Carlsberg ser ligeledes frem til at genoptage og udvide samarbejdet med den 127-årige danske traditionsklub.
- Carlsberg støtter fodbold og fankulturen i Danmark og resten af verden, fordi vi elsker fodbold. Men vi elsker især klubberne, fordi vi her kommer helt tæt på fansene, og vi er derfor rigtig glade for at genoptage og udvide samarbejdet med Vejle Boldklub. Vi glæder os til at skabe indhold og engagementsmuligheder, der passer til Carlsberg, og er skræddersyet til Crazy Reds og alle de andre Vejle-fans, siger Sponsorchef Peter Giacomello.
Aftalen mellem Vejle Boldklub og Carlsberg træder i kraft med det samme og fejres til søndagens hjemmekamp mod Odense Boldklub. Her kan klubbens fans også nyde optakten med ligesindede fra en helt ny fanzone, som er udsmykket med bannere fra ende til anden, livemusik, tilbud på øl til 20 kroner frem til 30 minutter før kampstart og fine præmier, der udtrækkes blandt alle, der køber øl til opgøret.