Menu

Carlsberg fejrer sejr over Irland med fan-film

I en ny film fejrer Carlsberg sejren over Irland sammen med 2400 fans, der var med til VM-kvalifikationskampen.

Filmen, der er optaget over 24 timer, begynder i Københavns Lufthavn i Kastrup, hvor der allerede inden kampen på Aviva Stadium var smil og glade, forventningsfulde fans. Vi følger derefter fansene, når de lander i lufthavnen, og videre til en irsk pub i Dublin, som i anledning af kampen var indrettet som en Carlsberg bar for danske fans,- og kun serverede Carlsberg pilsner.

 

Herefter går turen i samlet flok til Aviva Stadium, hvor Danmark også spillede sig til VM i 1986. Carlsberg har været med hele vejen siden første samarbejdsaftale mellem DBU og Carlsberg blev indgået i 1978.

 

”Carlsberg har sponsoreret landsholdet i snart 30 år, og vores samarbejde har altid handlet om at investere i fansene og kulturen omkring fodbold med stemningsskabende tiltag, der forbedrer hele oplevelsen omkring landskampene. Vi lærer hele tiden, og udvikler os med fansene, og turen til Dublin var uden tvivl et højdepunkt, som man også kan se i filmen,” siger Jeppe Boel, Marketing Manager for Carlsberg i Danmark.

 

Carlsberg har længe troet på en plads til VM, og har forberedt sig godt, fortæller Jeppe Boel.

 

”Fodbold vil altid være en del af Carlsbergs DNA, og vi glæder os til at støtte landsholdet og dets ”nye” træner gennem en ny, fantastisk kampagne. Vi tror fuldt og fast på, at VM-turen til Rusland bliver mere end tre kampe, og Carlsberg følger selvfølgelig drengene hele vejen til Moskva og toppen af podiet sammen med fansene” siger Jeppe Boel.

 

Konkurrencer som en del af foråret og sommerens kampagne og andre aktiviteter vil blive annonceret på Carlsbergs facebook side.

 

Carlsberg er officiel partner for landsholdet til og med EM-slutrunden i 2020.

Pressekontakt

For yderligere information, kontakt venligst:

PR Specialist, Danmark

Jacob Bulow Hansen

Email [email protected]